Vänliga människor


En grön dörr, bara sådär(liksom).

Alltså.
England måste ha bland dom trevligaste innevånarna på jorden. Alla är så himla hjälpsamma och trevliga. Ett leende sitter inte alls långt inne. Det gör verkligen den här vistelsen så himla mycket enklare.Som när jag går ner till lilla butiken nere på gatan. Då säger dom alltid see you later! när man går. Jag tror jag ska börja anamma det hemma i Sverige igen, för man blir så glad av det.

Det låter så snällt liksom, jag gillar snälla människor :)

Det är typ 18 grader varmt nu och klockan är åtta på kvällen. Jag ska snart dra mig ner till köket och göra någon macka till sen middag och sätta mig i soffan och titta på vänner. På VHS, vem behöver DVD? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0