Tävling, vem äter vad?


Nu ni!
Jag är ju fullkomligt faschinerad av att se vad personer från olika läder äter till frukost så därför ska ni nu få chansen att delta i min tävling. Jag tycker absolut att alla får äta vad dom vill till frukost, tycker bara det är så roligt att alla har så olika vanor :) Det här är ju mina iiaktagelser, kan självfallet missat nåt :)

Vem äter vad till frukost?


Frukostalternativ:

- Frosties med mjölk
- Kakor med apelsinjuice
- Treo/alvedon/vitamin/någonting-brus och en cigarett
- Croissant
- Chocho pops/yoghurt med vindruvor i
- Gröt med macka

Nationalitet

- Italien
- Ungern
- Japan
- Spanien
- Japan
- Sverige

Ni kan nog gissa vilken som är jag, så den bjussar jag på.
Så nu vill jag att ni parar ihop frukost med nationalitet.
Vinsten är självfallet den stora äran :)

hihi




Kommentarer
Postat av: gräsänkling

hmmm jag gissar på:

- Frosties med mjölk - spanien

- Kakor med apelsinjuice - ungern

- Treo/alvedon/vitamin/någonting-brus och en cigarett - japan

- Croissant - italien

- Chocho pops/yoghurt med vindruvor i - japan

- Gröt med macka - sverige =)

2010-09-13 @ 20:43:22
Postat av: Kristin

Det var ju svårt! Jag blandar ju ihop italien och spanien, men, här kommer min chansning! :D



Italien - Kakor och juice

Ungern - Piller och cigarett

Japan - Croissant

Spanien - Frosties med mjölk

Japan - Coco pops/yoghurt med vindruvor

Sverige - Gröt med macka

2010-09-14 @ 14:05:57
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0