Regnig söndag


Idag är första dagen som det verkligen vräker ner regn utanför fönstret. Helt otroligt att jag fick en hel vecka med solsken, och det är jag dock väldigt glad för :)

I går hängde jag med Signe, vi strosade på stan, kikade på kläder på Primark, drack The, Satt i gräset utanför Christ Church University och läste tidningar. Det ser så roligt ut, vi går ingenstans utan våra ordböcker så det tar en evighet att läsa tidningen för att man vill slå upp varenda ord man inte förstår.

Jag sammanställde lite grammatik i går så vi får väl se om jag är så pass duktig att jag sätter mig in i det hela helt och hållet idag.

Har haft en så mysig morgon för mig själv. Läsa lite bok, gå ner och koka lite gröt(ja för självklart är micron trasig nu haha, inga 2,4 minuter i micron här inte), äta gröt med hallon och mjölk framför tvn och vänner.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter som att du har det bra där borta i det engelsktalande landet :) Tänk att du varit där en hel vecka nu, tiden går fort när man har roligt,och det hoppas jag verkligen att du har! :)



Massa Kram!!

2010-09-05 @ 14:34:14
URL: http://livetsomveronica.blogspot.com
Postat av: jaanet

ååh :) nu har jag läst och uppdaterat mig. Vilken upplevelse Tjorv, och om någon månad kommer du titta på ordboken och skratta den rakt i ansiktet hihi

2010-09-05 @ 15:35:18
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0