Puh!



Idag är det riktigt varmt och skönt i Oxford, runt en tjugo grader skulle jag tro iallafall. Skoldagen var bra som vanligt. Förvirrande när det blir prat om verb och adjektiv m.m, orden är ju inte i närheten liknande som det man är van vid ;)

Är mitt uppe i att göra testet för att se om jag möjligen ska gå den svårare kursen i engelska. Har gjort ena delen nu och tänkte ta en paus innan jag fortsätter. Kanske gå bort och handla lite t o m så jag får i mig lite mat.
Det är klurigt provet så jag måste verkligen tänka till, men jag känner ju så att det svåra är inte att läsa engelska. Det är att få fram orden när jag ska prata sedan, så vi får väl se vad dom säger om provresultatet så får jag ta ett beslut efter det :)

Nu har jag bara typ en fjärdedel kvar av sista twilightboken, knappt det, fan!
Vill ju inte att den ska ta slut.

Var in på den största bokhandel jag någonsin sett idag, Oskar du skulle ÄLSKA den!
Typ två olika butiker, tre olika våningar i olika platåer. Det fanns verkligen allt!
Men för en velig person som mig var det ju inte speciellt lyckat då jag kom ut därifrån tomhänt ;)
Gör ett nytt försök i morgon!



Kommentarer
Postat av: tobbe

Håller tummarna för att det går bra :) så du får plåga dig med den jättesvåra kursen.. Då kommer du inte att ha nån tid att springa runt o slanta i hattarna :)Kramar ppt

2010-09-01 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0