Oxford dag 6 [100903]


Oxford är så himla fint, bara tanken på att jag faktiskt är här ger mig en så himla bra känsla i kroppen.

När jag gick hem från stan nyss så var det mellan kanske 15-20 grader ute och jag kunde gå hem utan jacka utan problem. Jag och Signe strosade runt, satt i solen på en bänk och gjorde läxan vi har till måndag.

Visa större karta <----- Klicka om ni vill se exakt vart vi satt och pluggade, på den vänstra bänken för att vara exakt :)


Vi gick sedan till en pub som ligger dold inne bland gränderna mitt mellan alla universitet. Man ser den knappt om man inte vet att den finns där. Om ni kommer och hälsar på ska jag lätt visa den :)
Där käkade vi lite mat och drack en kall öl och hade det allmänt trevligt, hon är så himla bra Signe!

Efter att ha spenderat ett par timmar ute på stan så bestämde vi oss för att röra oss hemmåt.
Hon till headington och jag till Botley Road.

Helgen har jag mest lösa planer, det enda spikade är Engelsk grammatik. Uhhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0