Musik


Jag vet inte riktigt varför, men när jag lyssnar på musik här i Oxford så blir allting så mer känslosamt.
Låter hur flummigt som hellst, men ja så är det iallafall. Tänkte nu dela med mig av vad jag lyssnar på mest hela tiden. När det gäller musik är jag rätt(läs väldigt) enformig i perioder och kan utan problem lyssna på samma låtar om och om igen hela dagarna.

Eminen och Rhianna - love the way you lie
Sarah Dawn Finer - Kärleksvisa
Lykke Li - Possibility
Journey - Dont stop believin´
Boppers - Duke of earl
Gyllener Tider - Leva Livet
Kings of leon - Use Somebody
Coldplay - viva la vida
Queen - i want it all
The Weronicas - When it all falls apart
Wheatus - Tennage dirtbag

Undrar vad man kan utläsa av detta jag?
Ett som är säkert är att jag inte har tillräckligt med ork för att göra en större utredning av det hela.
Ni får helt enkelt skriva ner era egna tankar och tolkningar till mig om det hela ;)

Nu, sova!

Kommentarer
Postat av: Andreas

2010-09-07 @ 16:58:00
Postat av: Andreas

När man är bortrest så krymper känslomässiga utrymmet och man söker även tryggheten i musiken,säkra kort, I know!

Men det kommer perioder då du hittar tillbaka till nya vyer i Spotify.. .. Det kommer med nya utmaningar och situationer, I know!

2010-09-07 @ 17:00:51
Postat av: Evve

Andreas: Lika klok som alltid! :)

2010-09-07 @ 17:04:46
URL: http://thereandbackagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0