IRRI-situation



Eftersom vi delar dusch och toa med varandra här så innebär det att man måste ta med sig toapapper och schampo och balsam varje gång man besöker något av ställena. Om man som mig är rädd att någon ska knycka av sitt dyra schampo måste man plocka med sig med varje gång ;) Det funkar ju oftast bra förutom när man som jag idag står i duschen och ska plocka upp tvålen och inser att jag har body lotion med mig istället för tvål. SUCK!


Ni säger väl irri kära människor, ett av dom bästa orden, eller va säger du Kristin?

Föresten sitter jag och googlar phrasal verbs en eftermiddag som denna. Woho!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Irri är helt klart ett bra ord! Man sparar tid men det är ändå slagkraftigt :P Hoppas du blev ren ändå, trots att du tvålar med lotion, hihih.



Lycka till med verben :D

Hoppas vi hörs på Skype nån kväll! <3 Kraaaaaaaam

2010-09-05 @ 21:23:58
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0