Home sweet home

Hemma efter en riktig mysig kväll på stan, inte en endaste öl slank det ner.
Men skrattat så jag kiknat flera gånger har jag, har även vist upp världens kortaste tunga för sällskapet.
Dom blev lika faschinerade som folk brukar bli, partytrick!

Vi bangade karaoken(inte heavy metal, den spar vi på) och drog till favvopuben istället.
Tittade på lite folk och pratade och traskade sedan hemmåt.
Riktigt mysig kväll.

Nu ska jag spotify:a en stund innan jag somnar, lyssna på tragiska låtar som går hand i hand med min hemlängtan som ger sig tillkänna just nu. Men det kommer och går så det är hanterbart.

Om det är fint väder i morgon blir det en prommis och vidga vyerna bokstavligt talat.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0