Harry Potter Tour



Idag hade jag bokat att jag skulle gå på Harry Potter Tour minsann. Men typiskt nog så var det bröllop på två av dom bästa ställena den här helgen. Christ Church och, hum, ja det var ett till iallafall. Matsalen i Harry Potter är snodd från Christchurch, dom ville egentligen ta det från en annan skola men det vart tillslut Christ Church.

Men vi fick se lite andra spännande saker och roliga detaljer, se puben där J.R.R Tolkien och C.S Lewis brukade sitta och dricka öl och få inspiration till sina böcker. Dit ska jag absolut gå någon dag, tänk va fantastisk min blogg ska bli då? ;) hihi

Traskade väl runt i ungefär 5 timmar, avslutade stadsturen med at stå en sväng i solen och lyssna på en gatumusikant som sjöng save tonight. Lyckorus!

Jag måste då säga att gatumusikanterna håller så grym klass här i stan, inte en enda en i stil med han som gör en galen utanför åhlens i Gävle. Pjuuh! Men dyrt blir det för mig som alltid måste ge en slant, haha.
Måste ge dom små slantarna istället för dom stora, men då känner jag mig så snål. Dilemma!

Nu ska jag förhoppningsvis tvätta om en stund när tvättmaskinen är ledig, sen ska jag bara slappa en stund.
Tror jag ska stanna hemma ikväll iallafall. Vi får se :)

Bilder kommer senare från dagen!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vill också se massa coola ställen! Ser fram emot bilderna :)



KRAM!!!

2010-09-11 @ 18:25:35
URL: http://livetsomveronica.blogspot.com
Postat av: jaaaaanet

ÅÅÅH HARRY POTTER !!! AVUNDSJUK! haha

2010-09-13 @ 14:28:19
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0