Gymmet



Jag verkligen älskar gymmet här i Oxford, och vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan det när jag kommer hem igen. För det finns liksom inget lika trevligt och välkommnande ställe, inget jag varit med om iallafall.
Idag hade jag träff med personliga tränaren, kämpade järnet i en timme verkligen. Svettigt!

Nu ska jag skriva matdagbok i två veckor tills vi ska ses nästa gång. Jag har ju rätt bra koll på vad jag äter så det ska bli spännande att se vad han tycker. Banan vet jag då att han inte tycker om för det sa han, lika mycket socker som i en snickers eller vad han nu sa. Jag vet inte ja, jag tycker det är ett bra mellanmål.

Sedan tyckte han att jag absolut skulle äta fiskleverolja, så det har jag köpt.
Tom heter han förresten och är lika gammal som mig, och han är verkligen precis vad jag behöver för att ge det lilla extra under träning. Perfa helt enkelt :)

Benen och axlarna värker på skönaste sättet, nu ska jag göra lite mer läxa innan det blir en sen middag.
Lunchen blev ju förskräckligt sen efter gymmet idag...

Tack tack fina mamma

Kommentarer
Postat av: Linda

banan är ju skitbra mellis ju!

2010-09-29 @ 21:02:30
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/
Postat av: andreakarolina

Jag pluggar till drama och svensklärare för årskurs 5 till gymnasiet. Har ungefär 3 år kvar. Just nu läser jag Teater i skolan vilket är det jag brinner mest för. :)



Vad bra det låter med personligtränare!! Det skulle jag också vilja ha men friskis och svettis erbjuder ju inte det tyvärr. Skulle verkligen behöva någon som piskar på mig. Blir lätt alldeles för lat när ag tränar själv. ;)



Hur lång tid har du kvar i England då?



Jag jobbade på en pub med servering, diskning och lättare matlagning och så jobbade jag som volontär på Whitbys lifeguard museum. Sålde små båtar och julkort mitt i sommarn! haha Men det var helt fantastiskt!



kram

2010-09-30 @ 12:19:34
URL: http://andreakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0