Gilla livet lite extra i dag


Idag var jag iväg till det gym jag kommer träna på i två månader framöver. Ja, så nu blir det pasta resten av tiden här haha. Nejdå, riktigt så illa är det inte :)
Och det är inte ett dugg syn´d om mig för gymmet är verkligen perfekt, dom har till och med en pool.
Hur bra är inte det?
I morgon har jag infomöte med en personlig tränare, kostade gratis minsann och det tackar man ju inte nej till ;)

Maria skrämde dock upp mig och sa att i spanien måste man ALLTID ha badmössa, hon blev helt chockad när jag berättade att man inte behövde ha det i sverige. Så nu går jag och bävar mig över att jag ska behöva köpa en badmössa. Undra om dom gör dom i gigantostorlek, för mitt huvud är liksom gigantiskt haha.

Efter att jag kommit hem blev det standardmaten, pasta, zuccini och pesto.
Sedan prata lite med världens finaste Oskar på skype.
Sedan drog vi till Turf tavern och hängde med lite härligt folk.

Nu är det sista av läxan gjort och det är dax att nanna kudde, som papput skulle sagt :)


I går drömde jag att Stellan Skarsgård och jag bodde i samma hus, han var väldigt gemytlig.
Så ni vet liksom.



Kommentarer
Postat av: Lins

Härligt att du verkar ha det så bra! Miss U! :-)Vet du vad jag drömde inatt förresten, apropå... Du och jag var gifta, fast vi hade ändå våra män och var ytterst hetero. Vi hade bara gift oss av skattetekniska skäl, hahahahaha. Fråga mig inte vilka skälen var, det minns jag inte... Bara det att ett ord som skatteteknisk förekom i min dröm gjorde mig helt förstörd. Men det måste ju vara ett sign på att jag saknar dig, det var min simpla tolkning :-) Ha det fortsatt fantastiskt, tusen kramar

2010-09-25 @ 18:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0