Tur i oturen



Jag gick och la mig runt två i natt, så när jag vaknade avmig själv kl 6 så tänkte jag att "aldrig i livet att jag går upp nu". Så jag tvingade mig själv att sova ett tag till, och när klockan var halv nio så tänkte jag att jag kunde tänka mig gå upp iallafall. Tyckte att det var lite konstigt att städfirman var hör så tidigt en söndagmorgon.
Möter Elin i hallen och påpekar detta, då informerar hon mig om att klockan är halv tolv och ingenting annat.
Inte ´konstigt att jag kände mig färdigsoven kl "6" i morse haha.

Men tur i oturen är ju att mitt batteri i alarmet tog slut en söndag, det tackar vi för :)

Nu gymmet och simma en stund, har just ätit frukost i sängen så ikväll kommer det vara crispbread(nästan som knäckebröd, men inte samma :( ) i hela sängen.

Off I go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0