Träningen förresten


Så här ser träningsschemat ut för tillfället:

Måndag: Vila/promenad
Tisdag: Styrketräning
Onsdag: Vila/promenad
Torsdag: Vila/Promenad
Fredag: Styrketräning
Lördag: Spinning
Söndag: Simma 1.5 km

Det är så skönt att vi har en lagom väg att gå till skolan. Det tar ungefär 20 minuter enkel väg, och den går jag ju minst en gång fram och tillbaka. Så det är ju lite extra motion gratis också.

Va tror folket om detta? Min PT Tom tycker ju att det är ett fin fint upplägg iallafall.
Och det tycker faktiskt jag med :)

Kommentarer
Postat av: TRÄNING BY IDA BJÖRCK

jag gillar upp lägget :) lagom mycket kondition, styrka och vila, tummen upp!

2010-10-19 @ 15:13:49
URL: http://iidastraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0