Söndag med regn

Igår va en toppenbra kväll, kanske slänger upp lite bilder på våran Halloweenuttyrsel.
Eftersom jag inte gck på spinning igår så släpade jag mig tll simningen trots regn och rusk, kan j inte direkt påtå att jag kände mig supertaggad men...
När jag väl klättra i vattnet så vart jag fylld med energi, till den milda grad att jag simmade 2 km istället för pladerade 1.5 km. Så himla sön känsla när man känner att det inte finns något stopp på möjligheterna för dagen.
Avrundade det hela med en stund i bastun, underbart.

Träffade söta tanten i omklädningsrummet igen, vi är alltid där på söndagar tillsammans. Hon är så himla trevlig!
Idag så sa hon att det var lovely to see me again, söttant!

Nu ska jag varva ner, käka lurre, plugga och sedan känna efter om jag verkligen vill gå ut i väll.
Det är en sak jag över på här i Oxford nämnligen, bara göra saker som jag verkligen vill göra.
Inte göra saker för att någon annan vill att jag ska dom. Kanske låter hur enkelt som hellst men det är det inte för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0