Slött


Ligger under täcket i sängen och har det bra. Var upp och käkade lite frulle för en stund sedan, drack världens godaste te också. Mummms! Ska ligga här och slöa tills det är dax att släpa sig iväg til gymmet för spinning. Ser inte riktigt fram emot det just nu men jag vet ju att det kommer vara värt det om sisådär 3-4 timmar iallafall. Det är så skönt att bara vara, utan att känna press att man har e massa borden. Jag har en massa borden just nu, men dom stressar mig inte det minsta, det är skillnaden. Skönt är bara förnamnet.

Läser bloggar, kikar på aftonbladet, googlar, funderar och gör annat nödvändigt istället :)

Fast idag önskade jag att jag var hemma så jag kunde följa med pappa och syster ut i skogen och jaga älg.
Men jag håller tummarna för att dom hittar Stor-Olle!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det blev ingen Stor-Olle, men det blev i alla fall spännande till och från! :) Det känns som att jag har varit vaken i flera dygn, så nu ska jag sova och ta en förhoppningsvis lång sovmorgon imorgon :P



Hörs, hoppas du har haft en fin lördag! Kraam

2010-10-23 @ 21:20:31
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0