Sjuk

Dumma förkylning!

Mitt halsont som jade hade i går har eskalerat till en förkylning.
Jag som köpte nässpray som hette "stop the cold" och allt.

Jag har verkligen inte tid att vara förkyld men bestämde mig för att vara hemma iallafall och kurera mig själv.
Fick magisk medicin från min roomie från Ungern i morse, man ska hälla det i vatten och dricka det.
Lägga sig under täcket och svettas. Jag har ingen aning om vad det är jag dricker då texten på påsen inte är på engelska. Men jag håller tummarna för att det ska fungera iallafall haha :)
Desperat kallas det.

Så nu ligger jag här och svettas och hoppas på att bli helt frisk till i morgon, eller åtminstonde på torsdag.


Nu ska jag fortsätta sura i min säng och tycka synd om mig själv.
Sådeså.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Google translate kanske kan hjälpa dig att förstå innehållsförteckningen? :P Men det är kanske bäst att låta bli, vem vet vad som är där i liksom? ;)

Hoppas du kryar på dig! Du kanske måste köpa 10-kronorsalvedon för att få bukt på febern..



Krya på dig! Kram <3

2010-10-05 @ 14:20:27
URL: http://rufstufs.blogg.se/
Postat av: tobbe

krya på dig!

Tio skivade vitlöksklyftor på en knäckemacka :) då får du i a f vila i ostörd :)

2010-10-05 @ 20:42:33
Postat av: Veronica

Krya på dej gumman!!



Vet du vad, imon (onsdag) ska jag köpa 10st körlektioner, nu ska det köras bil! :)



Kram <3

2010-10-05 @ 21:21:00
URL: http://livetsomveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0