Resultat



Måste ju dela med mig av mina resultat från personliga träningen. På två och en halv vecka har jag kämpat bort 3.3 kilo iallafall. Och det måste man ju vara sjukt nöjd med, det är då jag iallafall. Tror jag gjorde han lite paff minsann ;) Men har man slitit på gymmet och ätit jättebra mat så är det ju inte mer än rätt att det ger sjyssta resultat också! För slitit, det har jag verkligen.

Den här resan är verkligen underbar på så många sätt. Jag får tid att investera i mig själv och min egen hälsa. Inte bara fysisk utan psykiskt också, känner mig så himla mycket mer harmonisk än jag gjort tidigare hemma. Det är en så otroligt skön känsla, inget som ligger och gror och skaver i bakgrunden. Det är så himla skönt att få koncentrera sig på bara sig själv ett tag, det är lyx det må jag säga :)

Nu ska jag plugga, prov i skolan i morgon!

Läste en av mina skoluppgifter för Oskar i går, han hörde iallafall stor skillnad på min engelska nu mot tidigare.
Fantastiskt! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

jäklar vad duktig du är!

2010-10-18 @ 19:57:15
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/
Postat av: tobbe

Starkt jobbat ! skulle själv behöva lite räfst o rättar-ting efter en gourmetvecka i jaktstugan om jag bara ärvt lite av din kra.. karra.. kraktär :)

2010-10-18 @ 20:16:50
Postat av: Evve

Linda: TACK snälla du :)



Papput: Gourmetvecka i jaktstugan låter liksom fel på nå vis haha. Jag skulle vilja varit med dock. Saknar skogen!

2010-10-18 @ 20:44:38
URL: http://thereandbackagain.blogg.se/
Postat av: Kristin

Duktiga Evve! Heja heja heja :)



Jag har nästan startat nedräkningen tills vi kommer på besök. Jag längtar! Ska bli så roligt så roligt att komma och se hur ditt Oxford är :)



Snart sovdags för mig. Är så trött hela tiden, huamig.



Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2010-10-18 @ 21:34:41
URL: http://rufstufs.blogg.se/
Postat av: Inger

Hej söta goa Evve! Det är så roligt att läsa om dej i bland. Det känns som man är där med dej. Jag var också i England för några veckor sedan. Flög till Stansted, inte so far from dej.Det låter som du har det toppenbra!Kommer du hem till jul? Jag åker snart (10/11) till mitt andra hem i 3 veckor. Ha det så bra! Kraaaamar från mej!

2010-10-19 @ 12:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0