Positivt



Idag hade ja träff med min PT igen(hur coolers låter inte det?).
Vågen fortsätter ticka på i rätt riktning vilket betyder att jag gör någonting helt rätt iallafall!

Idag var det fruktansvärt jobbigt måste jag säga. Eftersom jag inte vet om jag kommer kunna förlänga mitt medlemskap så hade han anpassat träningen så jag ska kunna göra den utomhus med diverse hjälpmedel/vikter.
Det var verkligen skitbra men jag ville verkligen ge up på slutet.

Sista grejjen jag skull göra var att välta en boxsäck över golvet oc sedan springa med den tillbaka. Mina ben var liksom redan döda från dom andra övningarna. Inför sista omgången så frågade han hur jag kände. Jag var ärlig och sa att jag ville gråta haha. Men det tyckte han inte at jag skulle göra för han påstod att han själv skulle börja gråta då höhö. Sista gången kämpade jag med ren vilja, musklerna var helt slut och jag höll allvarligt på att börja böla. Seriöst.

Men såklart hade han rätt, det var en rym känsla efteråt när jag hade klarat det!

Nu har jag en gång kvar att träna med honom, bittersweet skulle jag vilja säga om det :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du är så duktig Evve! Du kommer vara stark som en bergsgorilla när du kommer hem :)

2010-10-28 @ 21:00:16
URL: http://rufstufs.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

Åh, vad kul att du också bloggar! :) <3

2010-10-29 @ 12:07:09
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0