Nya människor i huset


I helgen kommer det flytta in tre nya personer i vårat lilla hus, då är vi fullt hus igen. Har en känsla av att saker och ting inte kommar fungera lika smidigt den här tiden framöver. Man ger ju inte ett jättegottintryck i mina ögon om man dyker upp på en fest och börjar fråga efter mat det första man gör och se helt frågande ut när vi inte hade gjort någon. Och efter det så börjar man rota runt i skåp/kyl efter mat. Allmänt krävande och otrevligt. Personen tänkte llvarigt börja äta min mat i kylen, och när jag påpekade att det var min så sa personen "ja men du skule väl flytta i morgon så det spelar väl ingen roll". Jag hade precis berättat för människan att jag skule bo här till december. Personen i fråga är inte precis en tonåring,runt 35-40 skulle jag gissa kanske.
FY FASEN VILKEN MÄNNISKA!

Hon gjorde mer puckogrejjer men jag tycker den här saken säger en hel del om dennes kraktär..

Jag ska försöka hålla mig borta från personen så denne inte knycker min energi mer än nödvändigt.

Idag är första lördagen på hur länge som hellst som jag inte har några planer. Det känns faktiskt skönt.
Var på spinning tidigare och det var grymt skönt, iallafall efteråt ;)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Meh, vad är det för drygo? Det där får du berätta mer om nästa gång vi Skype:ar!

Hoppas hon inte ska stanna länge..



Hoppas du har haft en mysig dag. Jag har umgåtts med Lins, det var väldigt trevligt :)

Saknar dig! Men snart kommer vi och hälsar pååååå :D



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam <3

2010-10-17 @ 01:02:07
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0