Nu jäklar


Gick iväg till affären för att köpa lite vatten. Oekonomiskt och miljöovänligt ja men om ni smakat klor-vattnet i min vattenkran skulle ni uppmuntra mig att köpa vatten. Jag lovar. Iallafall, jag passade på att köpa huvudvärkstabletter eftersom det kan vara bra att ha. I självbetalningsautomaten så står det att köpet behöver verifieras av personal på grund av tabletterna. Så hon kommer fram till mig.

- Hej ditt köp behöver verifieras, det är 16 årsgräns på dom där tabletterna, hur gammal är du?
- ????? Jag är 26!
- Okej, då fixar vi det.

Okej att maskinen behöver säga ifrån, men alltså, jag ser inte ut som 16 iallafall!

16? haha


Kommentarer
Postat av: tobbe

Ibland är gränsen hårfin mellan komplimang o förolämpning :)

2010-10-28 @ 10:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0