Mumma


Sitt och dricker lite citron och ingefärste. Alltså det är så sjukt gott! Varförhar jag inte öpt det tidigare hemma i Sverige för? Köpte ett annat te igår och det är så gott så jag vet liksom inte hur jag ska bete mig haha. Jag skulle kunna dricka det hela hela tiden. Men ska försöka begränsa mig till två koppar om dagen, annars kommer jag ju bli ruinerad. Det lustigaste av allt är att jag tror faktiskt att det är ett svenskt te då det är kravmärkt! Lustigt :)

Har just tryckt i mig lite mat, sitter och jäser lite innan jag ska hoppa in i duschen :)

Ja har verkligen julkänslor nu förresten. Längtar efter julmust, mina julskivor och pepparkakor.
Undra vad PT-Tom anser om julmust och pepparkakor? Fast det säger väl kanske inte så mycket eftersom han inte vet vad knäckebröd är :) hihi

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har också köpt citron och ingefärste! Aldrig heller köpt det i Sverige tidigare. Det som är ännu lustigare är att den andra svenska tjejen i min klass också köpt det, helt ovetande om att jag köpt det! Kanske är nån svensk grej ;) ps. längtar också efter julmust!

2010-10-24 @ 04:07:06
URL: http://saraaras.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0