Måndag i Oxford


Rörig måndag, dom har bestämt sig för att slå ihop våran klass med en annn klass för att dom tycker att vi är för få elever. Det leder alltså till att en grupp som koncentrerar sig på att lära sig tekniker att klara examensprovet skall läsa engelska tillsammans med elever som läser allmän engelska och inte alls är intresserade av vårat examensprovprat. Känns skittråkigt verkligen, vi har haft en så himla bra klass därdet har varit jätteekelt att lära sig och fokusera, nu blir klassen dubbelt så stor och vi har olika inriktningar i gruppen.
SKITSMART.
Men men jag ska försöka göra det bästa av det helt enkelt, man får väl vara glad att vi hade ungefär 6toppenveckor innan.

Idag köpte jag mig ett pannband(jag vill gära säga min huvudbonad hihi) och två par fingervantar på Primark till det nätta priset av ca 30 kronor. Som student måste man älska Primark, så är det bara! :)

Idag är en seg dag, längtar mest efter kaffefudge men borde plugga haha. Men ingen kaffefudge för mig, här ska det fokuseras minsann! Konstigt det där, för jag har inte varit sockersugen alls på flera veckor fram tills idag. Men jag tror det kan ha att göra med att jag åt en för ynklig lunch tidigare, dumt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh har ni Primark! Avundsjuk! Har förstås aldrig varit in på ett, men har hört mycket om hur billigt det är :)



Är förresten inte svårt att ta fina bilder härifrån, allt är väldigt pitoreskt och vackert! Kan verkligen rekommendera ett besök här nere.



Trivs jättebra i skolan, lite svårt att hänga med ibland i terminologin och att vänja sig vid att inte vara lika vältalig längre ;) hur trivs du själv? Du är ju snart klar! Kan inte fatta hur snabbt tiden kan gå! Kram!

2010-10-25 @ 21:16:37
URL: http://saraaras.wordpress.com
Postat av: andreakarolina

PRIMARK!! Jag älskar primark, grymt bra ställe faktiskt! Min syrra bodde i skottland förra året så det spenderades en del tid på primark! ;)



TRåkigt att de ändrat er klass, sådant är alltid drygt, hoppas lärarna löser det på ett bra sätt iaf!

Kram

2010-10-26 @ 11:06:44
URL: http://andreakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0