Konstiga sammanträffanden

I dag när jag var på väg hem från gymmet så gick jag och tuggade på ett äpple. Äpplet var så stort så det tog mig hela vägen från centrum till huset att äta upp det, det tar ca 25 minuter att gå. En annan beskrivning på hur stort det var är att det hann bli brunt medans jag åt på ena sidan av äpplet.
Galet, jaja, det var inte det jag skulle skriva.

Medans jag gick och tuggade på mitt äpple så tänkte jag på att det smakade trädgårdsäpple, det är mycket godare än vanligan köp-äpplen tycker jag iallafall. Så tänkte jag att om jag skulle plantera ett träd skulle jag vilja åka på äppelmässa för att få det allra godaste äpplet i min trädgård.

När jag kommer hem går jag in på internet, och vad ser jag:

Lustigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0