Hemlängtan



Det är konstigt det därmed hemlängtan. Vissa dagar går det hur bra som hellst, bara sköna tankar på hemma, ingen stress och ingen saknad. Men idag saknar jag hemma, Oskar, världens bästa familj och missarna.
Först förstog jag inte varför det kändes konstigt, men sedan trillade poletten ner, hemlängtan.

Men en sak gjorde ju dagen bättre.
Ett riktigt brev med frimärke från en av dom finaste jag har omkring mig, TACK!
Jag ska sätta mig på ett mysigt café och skriva ett brev till dig så fort jag får en stund över.

Har just ätit lite mat och snart ska vi gå ut på en prommis och kanske svänga in på en pub.
För mig blir det sparkling water, har inte druckit någon alkohol alls dom sista veckorna, bortsett från ett glas vin i fredags. Känns liksom som att kasta träningen i sjön om jag skulle dricka öl varje dag. Men det gör mig absolut ingenting. Nu är förkylningen nästan helt borta så träningen känns kanon!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hemma saknar dig med! Men tiden går så snabbt, så snart är du hemma igen :) Men först kommer vi till dig för att stilla din värsta längtan, hihi.

Inte så lång tid kvar nu! Spännande :D



Hoppas allt går bra med skola och träning och allt.

Stor kraaam

2010-10-13 @ 20:18:24
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0