Gym Gym Gym


Idag var jag och slet på gymmet, för slet det gjorde jag verkligen måste jag då säga.

Dagens gym-tankar:

- Såg en kille som tränade med raggsocker i sina träningsskor. Har jag missat senaste innegrejjen?
Måste ju bli ohyggligt svettigt och äckligt, inte konstigt att han stank.

- Det är inte speciellt attraktivt när en kille mellan varje set speglar sig så spegeln blir generad. Fixar till varenda litet hårstrå så att det ligger på rätt ställe. På gymmet ska man svettas och håret blir ruffsigt, så enkelt är det!

- Jag börjar faktiskt bli starkare i benen, det är fortfarande pest och pina, men inte så att jag känner mig avskräckt längre.

Kommentarer
Postat av: andreakarolina

Vad bra du är som tränar! Heja heja!!! Jag har inte kommit iväg än i veckan, migrän som bråkat med mig, men imorgon då jävlar :)



Huset finns på hemnet: Århusgatan 61, Kista :)

Litet och sött!



Kram

2010-10-21 @ 19:30:40
URL: http://andreakarolina.blogg.se/
Postat av: andreakarolina

Haha det där är inte alla.... bara de erik hade radat upp så fint på golvet när jag kom hem :) haha

2010-10-21 @ 20:20:12
URL: http://andreakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0