God morgon


I morse när jag vaknade så insåg jag vilken skillnad det är på morgonen nu mot när jag kom hit. Första veckorna vaknade jag av att solen sken in genom mitt fönster på morgonen. Ett oerhört behagligt sätt att vakna på. Nu är det mörkt när jag vaknar, men inte så mycket sämre för det. Jag tycker det är en mysig känsla att gå upp när det är mörkt ute, det känns att det börjar närma sig december. Mysigaste morgonmånaden av alla!

På söndag är det dax att flytta tillbaka klockan en timme, blir spännande att se hur det ser ut på morgonen då.

Sov rätt kasst i natt så känner mig rätt seg.

Men dagen började med en vinst då jag lyckades smita före herr "jag duschar tjugo minuter på morgonen och byter även kläder inne i duschen och efter det så vill jag gärna putsa ren duschen med en tops" in i duschen.

Victory.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejja Evelina!! :D Hahahaha det beskriver verkligen hur han är!

2010-10-27 @ 15:43:21
URL: http://iilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0