Förvånande


Herregud.
Jag trodde vi var vuxna människor. Jag blir så sjukt paff när folk gång på gång ifrågasätter varför jag nte vill dricka något alkoholrelaterat en kväll. Första frågan för kvällen" vad ska du dricka i kväll" och när svaret är att "jag tror faktiskt inte jag ska dricka någonting i kväll" och svaret på det är en min som är så frågande som om att jag sagt till henne att jag egentligen är en ekorre.
Jösses.

Jag fattar inte hur folk är funtade. Tänk om jag hade problem med alkohol och det var anledningen tll att jag inte ville dricka? Nu är ju anledningen väldigt simpel, jag prioriterar annat i mitt liv just nu. Men att behöva försvara sitt val hela tiden är oerhört tröttande. Det känns som frågor och beteende som inte ens borde(även fast det va så) hört hemma i 15 års åldern.

Ser ändå fram emo i kväll, ska precis blåsa håret och fixa mig i ordning.


Kommentarer
Postat av: Elin

Som en ekorre! Tror inte jag hört en klockrenare beskrivning!

(Vidare håller jag med dig! Varför är det så svårt att acceptera?)

2010-10-15 @ 23:19:21
URL: http://iilan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0