Finingsöndag

Oxford har visat sig från sin bästa sida idag med massor av sol. Var iväg och simmade tidigare, det blev en och en halv kilometer idag insann. Det tog mig ungefär 40 minuter, något mindre kanske om man ska vara petig.

Alltså, när man har en sån där simmössa på huvudet så kokar mitt huvud! Det blir liksom som en minibastu, livsfarligt ju. ;) Undra om mn kan åberopa hälsoskäl för att inte behöva använda den? Det tycker jag nog hihi.

Nu är halva läxan gjord och jag ska gå ner och göra mig en kopp te.

Sedan ska jag laga min egenkomponerade favorit(för tillfället)rätt halverade zuccini i ugn med röra av fetaost/lök/creme fraiche/soltorkade tomater. Muuuuuums!

Back to the books


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0