Dagens parra



Vissa dagar så vägrar liksom paraplyet att fylla sitt syfte, idag var en sådan dag må jag säga.
Visst känner man sig rätt dum när man går med en vattenuppamlare istället för ett parra?
Det gör jag allafall :)

Kom hem från träningen för en stund sedan, imman var ett faktum igen. Suck, känner mig inte alls nå nördig inte haha. Har duschat, startat en tvätt maskin och nu ska det drickas te samtidigt som jag gör läxa.


Det är ungefär så här långt min konstnärliga ådra sträcker sig inom vissa områden

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh vad jag gillar din fina illustration! :D Vet precis vad du menar :)

2010-10-26 @ 19:39:33
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0