Annorlunda


Så himla konstigt.
Här i Oxford såsover jag 9/10 som en stock. Jag lägger huvudet på kudden och vaknar vad jag tror är sekunden efter av att jag har sovit hela natten. Jag vaknar inte alls på samma sätt som hemma av olika ljud eller liknande. Idag sov jag till halv 11! Alltså, de händer verkligen inte hemma. Jag vaknar alltid tidigt på morgonen, och det är en omöjlighet att somna om sen. Jag tror det är att det är ett bra tecken att jag sover så bra dock. Men ovant är det absolout :)

Nu ska jag packa väskan och min fula simmössa och dra mig iväg till gymmet. Idag blir det simmning 1.5 kilometer. Det tar mig ungefär 45 minuter, rätt lagom söndagssysselsättning.

Sen hem och laga lite kyckling och plugga :)

Solen skiner och det är runt 6 grader varmt i Oxford idag, hur är det hemma? :)

Kommentarer
Postat av: Debbie

Här är det runt 2 grader varmt och byte till vinterdäck som gäller idag :)

2010-10-24 @ 14:57:47
Postat av: Sara

Haha :) tror du blivit en riktig britt! Dom vill ju inte göra annat än dricka te, har aldrig druckit så mycket te som under mina 3 veckor ;) men man lär ju göra det för att hålla sig varm också :) kram

2010-10-24 @ 21:22:50
URL: http://saraaras.wordpress.com
Postat av: Tina

Hej Evelina!

Jag tycker att det är inte mer än rätt att du lägger upp ett kort på Facebook. Ett kort på dig med den berömda badmössan på. Snälla ;)

2010-10-27 @ 22:03:54
Postat av: Evve

Tina: HAHA har inte riktigt bestämt mig för om vi ska ha det så roligt eller ej. Ska fundera på saken kära moster!

2010-10-27 @ 22:23:57
URL: http://thereandbackagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0