Varför gör man på detta viset


Jag drog ut på det in i det sista att göra uppgifterna vi skulle göra över helgen. Så nu har jag gått och ojjat mig och gruvat mig hela helgen istället för att bara ta tag i det och göra det direkt. Det gick fort att göra och känslan när man är klar är ju oslagbar! Så nästa gång Evelina, gör det direkt istället :)

Har pratat med min åsna tidigar, min kloka åsna.

Nästa vecka är sista veckan i skolan, på lördag är det speakingprov och onsdagen efter det är det heldag med prov. Spännande, nervöst, ofattbart m.m

Fasen kom just på att jag gjorde the för en stund sedan som jag glömde dricka upp. Ooops!

Lyllos alla er som har tänt en adventskalender idag säger jag bara, lyllo er...

Kommentarer
Postat av: Linda

till bruket har vi flyttat. inte förstavalet men bort från skitgrannarna var huvudsaken :) på botten med så inga mer trappor, yeaaaay! haha

2010-11-29 @ 08:41:29
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0