Siffror säger inte allt men en hel del



Får man skryta? Ja det får man sa Elin om man är så duktig som jag hiih.

Sedan jag började träna med personliga tränaren för 6-7 veckor sedan så har jag gått ner 8 kg.

Det känns riktigt bra kan jag säga. Sen så tror jag faktiskt att det var lite till på egen hand innan det också, så nu är det bara att fortsätta kämpa. Ska bli spännande att jämföra med vågen hemma när jag kommer hem, det är ju det riktiga beviset. Och det bästa av allt är att jag känner mig så grymt mycket starkare nu, så skönt. Blir mycket trist träningssnack men det kan inte hjälpas, det tar trots allt upp rätt mycket av min tid just nu. Men enbart på ett bra sätt, det ger endast glädje! :)

Wihoooooo!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Heja vad duktig du är! Klart du ska skryta! Skryt lite på engelska också vet ja :)

2010-11-17 @ 18:12:42
Postat av: Mamman

Man får skryta precis hur mycket man vill när man är en av de bästa!

Jag är så stolt över dej! Och den envishet jag kännt till sen 840308 visar sej nu också på detta sätt :-)

2010-11-18 @ 10:40:33
Postat av: Kristin

Du är jätteduktig Evve!

2010-11-19 @ 11:53:50
URL: http://rufstufs.blogg.se/
Postat av: andreakarolina

Fan vad bra du är!!! Grymt ju! Heja heja och kämpa på!!

Jag har också börjat träna nu, mer kontinuerligt alltså, det är så skönt! Man känner verkligen skillnad på ork och allt när man faktiskt kommer iväg några ggr per vecka!



Hoppas du har det fint!

Kram

2010-11-25 @ 15:01:19
URL: http://andreakarolina.blogg.se/
Postat av: Erika

Nej men gud va kul! Klart man får skryta då, och så sitter jag här och är så jäkla stolt över mina 2,8!

2010-11-25 @ 20:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0