Någon försökte säga mig någonting


I morse skulle jag gå och simma medans Oskar tog det lugnt hemma i huset. Det började med att jag insåg att jag hade glömt hela kassen med tvål/schampoo/bodylotion/deo osv osv. Bestämde mig för att det inte skulle få stoppa mig, kunde ju duscha igen när jag kom hem från simmandet. När jag kommer fram till gymmet ser jag en stor lapp där det står att poolen tyvärr var stängd underdagen och att dbeklagade det inträffade. Suck!
å då var de bar att traska hem igen, men jag gissar att det var någon anledning med det hela. Knske hade drunknat i poolen om jag hade gått dit idag, vem vet. Det var någon mening men det, de är jag säker på :)

Jag och Oskar har det verkligen toppen, äntligen fick jag visa mitt underbara Oxford :)

När jag stod och väntade på busstationen igår var jag alldeles pirrig, det kändes som om vi inte riktigt kände varandra haha. Men efter tre sekunder så var det som vanligt igen hihi.

Underbara sambo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0