Mount Everest


Ligger i lä i jämförelse med bölden på min haka. För att beskriva för er hur ont den gör så kan jag meddela att jag var tvungen att öppna jackan igår för att hakan liksom inte fick plats annat. Den må se liten ut på utsidan, men jag vet bättre. Smärta! Jag är bortskämd med att vanligtvis slippa sånna här prolem så jag borde väl inte klaga. Men jag kan liksom inte låta bli att tyckaoerhört synd om mig själv...

Sitter och slöar lite, ska plugga om en stund och sedan blir det spinning efter fem.

Det vart en fin höstdag i Oxford tillslut, det var riktigt grått mitt på dagen faktiskt.

I två nätter nu har jag varit utan värme på mitt rum, det är för kallt när man inte vill vrida på kudden för att den är FÖR kall. I vanliga fall älskar jag svala kuddar, men inte iskalla. Pratade med skolan idag och dom skulle ringa fastighetsskötaren så vi får väl se vad som händer :)


Kommentarer
Postat av: Kristin

Ska vi ta med oss pappas kamin när vi kommer och hälsar på? :)

2010-11-02 @ 20:14:05
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0