Lycklig



Idag när jag gick gick ut från gymmet så upptäckte jag att jag gick och log för mig själv, ett riktigt stort Evve-leende. Och då blev det så himla tydligt hur bra jag mår just nu, och hur viktigt det är att lyssna på sitt hjärta. Jag vet inte när allting kändes så här senast. Allting blir så tydligt och självklart.

Sitter i min säng, trött i benen är bara förnamnet, världens bästa PT körde helt klart slut på mina ben i en timme idag under sista passet vi hade tillsammans. Och som han sa, jag kommer ju inte hitta någon lika bra tränare som han hemma. Och även fast han sa det med glimten i ögat så måste jag nog säga att han blir svårslagen :)
Men förhoppningsvis ska jag hitta någon annan sen hemma hemma :)

Happy goes lucky

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag tycker om att höra att du är lycklig! <3

2010-11-16 @ 17:28:54
URL: http://rufstufs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0