Längtan



Idag är det jag, Ray Lamontagne och Maroon 5 som huserar på Botley Road 101. Vi sitter vid köksbordet och borde plugga. Men istället hänger vi här tillsammans vid datorn. Lovely though. Ska iväg och möta kära Signe lite senare, har man tur kanske man drar iväg till bästa Jericho för en getostsallad. Kanske Kanske. Idag var det marknad i staden, precis som varje onsdag. Idag var det tomater, körsbärstomater, ägg, sallad, gurka och sötpotatis som fick följa med hem. Eller förresten, en getost också. Den kom från Frankrike, men som kära pappa säger. Jag ska väl inte prata med den heller? Om ni inte har lyssnat på Maroon 5 med nya albumet Hands all over så snälla, gör det.

Och vad är det med akustiska versioner av låtar egentligen? På något sätt så känns dom så himla ärliga, uppriktiga och alldeles underbara. Never gonna leave this bed, fint exempel på det hela.

Appropå sötpotatis, jag har hållning ungefär som en sådan idag. Är så himla trött i ryggen efter all träning så jag orkar liksom inte hålla mig rak haha.

Och för er som är intresserade så är nu Mount Everest ännu större, alltså, ni anar inte vidden av det hela.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0