Kvällsgnäll


Jag tänker så här, det är lika bra at gnälla på kvällen innan man går och lägger sig.
Så vaknar jag i morgon fri fån det som irriterat mig.

Jag har så attans ont i nedre delen ryggen på högersida, tappar liksom all kraft i den sidan för det hugger till. Det känns som att jag skulle behöva lägga mig ner på golvet, och att någon skulle ställa sig på där det gör ont och liksom vrida ryggen i rätt läge. Känns som att den har hoppat fel på nå vis. Dumt! Om jag får ont i ryggen så är det alltid på samma ställe, ibland kan jag vrida till det själv men idag gick det inte. Skulle behöva yoga lite tror jag, tyvärr fanns det inget passs på gymmet som jag kunde gå på förrens måndag, suck. Jaja, det var dagens gnäll, man kan ju alltid hoppas att det är borta i morgon. Har ju trots allt sista gången med min toppenbra PT i morgon, sad, so sad. Men på onsdag vet jag ju iallafall definitivt om jag får fortsätta träna på gymmet resten av tiden jag är här. Jag har fått olika svar tre gånger så jag litar inte på dom förrens det hela är klart.

Kvällen var iallafall riktigt fin med både Oskar och kristin på Skype, lovely!


Nu, sova!

Förresten, är det konstigt att redan drömma om frukost? Samma frukost som jag äter varje morgon haha.
Vill ni veta vad den består av? Klart ni vill(host) knäcke(av finaste svensk kvalite) med philla, kalkon och avvo!
Mumma!



Kommentarer
Postat av: Linda

vad konstigt, det är där i ryggen jag oftast har ont med! och jag brukar oxå längta efter frukost på kvällen, kan nästan känna smaken av min havregrynsgröt med vaniljsocker och linfrön redan. bäst jag går och lägger mig så jag får äta den snart, haha ^^

2010-11-16 @ 21:21:18
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0