Its a fact


Fan då.

Jag är väldigt sällan förkyld, och därför är det oerhört frustrerande att bli sjuk två gånger på en höst. Speciellt när jag var så nöjd med träning och allt. Dumma dumma förkylning. Har inte brutit ut 100% men tillräckligt för att huvudet skall kännas tungt och nässprayen måste plockas fram. Bestämde mig för att vara klok och inte träna idag, och inte i morgon heller. Köpte dundermedicin idag och håller alla tummar i världen för att det är bättre tills lördag. Fan då, känns så himla bittert...

Men men, försöker komma ihåg visdomsorden på gårdagens tepåse även om det känns motigt.

Keep Up

Så istället för att träna sitter jag och småsurar och snorar i min säng och spelar ordspel på engelska.
haha, rätt tragiskt. Ska väl dra mig ner till köket och göra lite mat kanske.

Dumma dumma förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0