Höstig dag

Just nu är det nedräkning som gäller, på fredag kommer dom, mitt efterlängtade Sverigebesök! :)

Kan väl inte riktigt påstå att jag har varit sådär överdrivet fylld av energi idag. Skolan gick isådär, gymmet gick desto bättre. Kommer sakna det grymt mycket sista tiden jag ä här tills jag kommer hem om jag inte får/har råd att förlänga det. Men det finns ju alltid promenader, men inte riktigt samma sak.

Idag var vi iväg till Jericho på världens bästa cafe/restaurang, supermysigt verkligen. Måste skiva upp det på att göra listan medans mitt besök är här :)

Och förhoppningsvis kommer så kommer Oskar boka sina biljetter hit i morgon, alltså det är obeskrivligt hur mycket jag saknar världens finste sambo just nu...

Nu ska det göras läxa, och jag insåg precis att jag trodde att klockan var en timme mer än va den egentligen va.
Det känns som en vinst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0