Happy goes lucky


Känns fakttiskt som att förkylningen stannade upp. Känner mig dockväldigt trött och seg och näsan fungerar bara ibland. Förresten tror jag att jag var lite för hungrig när jag var och handlade handkäm tidigare, för jag kom hem med en handkräm som luktar choklad. Riktig choklad så man vill äta upp den. Lustigt.

Känns grymt skönt med fredag idag, har flera uppgifter till skolan men det känns helt oki.

Och nu är det ju bara en dryg vecka tills mitt hjärta kommer hit!

Känns dumt att gå på spinning i morgon när jag inte känner mig helt hundra, men tror jag ska ta en sväng i poolen iallafall om det fortsätter i rätt riktning. Ta det lite lugnt...
Jag blir galen om jag inte får göra någonting snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0