Halv blev hel blev halv


Idag åkte Oskar hem :(

Det spelar liksom ingen roll att det bara är två veckor tills vi ses, det är jobbigt iallafall. Men vi har verkligen haft toppenfina dagar tillsammans här i Oxford. Bland det roligaste var nog Oskars min när vi åt mat på Jamies Italian, oslagbart haha! Han var liksom inte ens kontaktbar periodvis :)

Men nu rullar Oxfordlivet på igen, mer plugg än dom senaste dagarna och fullt ös på gymmet sista veckorna innan jag kommer hem igen.

Julmarknad på slottet i helgen, om något ska få upp mitt humör så är det väl det hihi.


Kommentarer
Postat av: andreakarolina

Skönt att ni haft det bra tillsammans! Det är faktiskt inte så svårt att göra pepparkaksdeg, jag trodde också det förut, tar ju lite tid men det är absolut värt det! Blir så sjukt mycket godare. Kram

2010-11-25 @ 18:23:21
URL: http://andreakarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0