Fredag


Finfredag i Oxford. Bra dag i skolan trots att världens bästa Helen inte var där. Gick hem direkt efter skolan, slappade lite och jag sov till och med en stund haha. Jag är en sådan oldie. Gick sedan iväg och tränade, spinning, imman var ett faktum som vanligt. Men jag var för snål för att sätta på mig linser bara för att gå och träna haha. Hade tänkt gå ut i kväll men jag tror att jag har ångrat mig, ska hoppa in i duschen om en stund och sedan ska jag nog gå igenom fyra veckors anteckningar från skolan, ångesten över att jag inte gjort detta tidigare är rätt hög kan jag säga host.

Julmarknaden på stan började redan idag, men jag suger på karamellen tills i morgon.
Åh va mysigt det kommer bli! :)

Hoppas dom har fudgen som jag köpte i början när jag va här, då ska jag köpa det och ta med mig hem och spara till ett speciellt tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0