Första advent


Blir glad i hela kroppen av att tänka på att en av dom bästa tiderna på året nu är här, underbart!
Vore jag hemma skulle adventsljusstaken som Oskar gjorde när han va liten tas fram och första adventsljuset skulle tändas och jag skulle lyssna på julmusik. Skillnaden nu är att ljus är förbjudna i detta hus, men julmusiken kan ingen ta ifrån mig en dag som denna :)

Ska gå iväg och simma en sväng och framför allt BASTA! Sedan ska jag hem och plugga och lyssna på julmusik och dricka mitt the som jag köpte igår som smakar och luktar precis som glögg. Perfa! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

jag hade glöggte för ett par jular sen, det var jättegott! även pepparkakste och polkagriste passar julen till :D

2010-11-29 @ 15:16:28
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0