Förberedd



Elementet har varit igång i iallafall 5 timmar nu, mitt rum är fortfarande iskallt. Så nu har jag satt på mig mössa, byxor, två tröjor och ska krypa ner under mina två täcken och hoppas på att jag ska överleva natten. Jag skulle vilja säga att det är rätt kyligt när täcket nästan känns blött för att det är så kallt, fast det är snustorrt. Brrrrr!

Sweeney Todd var tragisk, vacker och äcklig. Jag måste helt enkelt fundera på om jag verkligen gillade den eller ej. Johnny Depp var ju brilliant som vanligt, men resten, ja vet inte ja.

Ska sova på saken, eller förresten! Inte bokstavligt talat då, fy tusan :)

Godnatt, håll tummarna för att jag vaknar varm och utvilad i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0