Extra glad


Idag fick frågade jag IGEN om det fanns någon möjlighet att förlänga gymmedlemskapet medans jag är kvar här, och idag verkade det inte vara några problem. Dyrt skulle det antagligen bli men huvudsaken är ju att det är möjligt känner jag just nu. Den lilla detaljen gjorde verkligen pricken över dagens I. Jag är så motiverad, ingenting känns jobbigt träningsmässigt just nu. Det var så himla länge sedan jag bara kände glädje över träningen. Lycka! Därför vill jag inte pausa en månad tills jag kommer hem...

Vet att det blir massa träningstjat just nu, kant hjälpas!

Ska man kanske gå ner i köket och skära sig en bit av det rökta älgköttet som pappa hade tagit med sig från Sverige? Ja det ska man nog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0