Där fick jag minsann


Jag var ju lite trött när jag traskade iväg mot gymmt tidigare, men iväg kom jag iallafall. När jag sitter på spinningcykeln på gymmet så säger människan "as you know this is spinning on advanced level" what?! Panikkänsla.

Som jag kämpade! Imman var ett faktum, men jag kämpade och slet och helt plötsligt så var det klart. Spinninginstruktören var en dam i 60 årsåldern som hade pysslat med spinning i 15 år, hon visste iallafall vad hon gjorde. Men det bästa av allt var ju att komma hem efteråt och känna sig riktigt nöjd med sig själv.

Nu sitter jag och slappar och väntar på ett min tvätt ska bli klar i torktumlaren. Hoppas att Oskar har bokat biljetter idag. Men mitt internet är så segt så Skype vill inte vara med alls. Så jag vet faktiskt inte hur det gick för honom :)

Idag har jag iallafall köpt biljetter till Ghost Trail som vi ska på på lördag, spännande! :)

Oskar kom hiiiit för jag längtar efter diiiiig


Kommentarer
Postat av: Andreas

Låter livsfarligt ju!!



Minns när jag mönstrade och satte mig på cykeln mittemot min gamla klasskompis (sm-2a i judo).

Honom ska jag ta tänkte jag. Det gjorde jag också men säckade ihop efteråt...



Bättre att du går på puben i stället!



Ha det gott!!

2010-11-03 @ 16:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0