Dan före dan


Gymmet gick grymt bra idag, det är så himla skönt att känna att jag blir starkare hela tiden. Då gör man uppenbarligen någonting rätt :) I morgon ska jag simma, sedan blir det paus på tre dagar under tiden la familia är här! Idag sa en av dom andra personliga tränarna att jag såg spänstig ut och frågade hur länge jag hade tränat där. Coolers, spänstig köttbulle :)

Nu har jag fixat och donat lite grann i mitt rum så det inte sa se ut som ett komplett bombnedslag. Kanske skulle passa på att fota det nu? haha.

Ska göra lite läxa om en stund och sedan sla jag nog slappa resten av kvällen.
Åt nyss middag, tre timmar efter lunchen. Lite väl tätt inpå, paltkoma var ordet...

Alltså det känns verkligen jobbigt att jag kanske inte kan förlänga mitt medlemskap på gymmet. Löjligt, jag vet, men så känns det :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0