Dan före dan

Ïdag är det dagen före dagen med stort D, dagen när Oskar kommer till Oxford. Alltså det känns so ofattbart så jag ahr inte ord för det liksom. Det är nästan tre månader sedan vi sågs sist, jag kanske inte känner igen honom haha. Bara jag tänker på det så vill jag nästan gråta, fast jag vill inte tänka för mycket på det för då kommer jag inte kunna sova inatt. Precis som på julafton hihi. Äntligen ska jag få visa en av dom viktigaste personerna i mitt liv en av dom bästa sakerna som har hänt mig. Det ska bli så himla roligt! :)

Och katterna fick en utomordentligt bra kattvakt i Storvik, favoritmoster får passa dom en annan gång istället. :)

Idag blir det en lugn dag, promenad med Elin lite senare, käka lite mat, och sedan kanske kika på en film.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad härligt att Oskar ska komma och hälsa på. =) Hoppas ni får det supermysigt de dagar ni har tillsammans! :)



Saknar dej!

KRAAAM!

2010-11-20 @ 09:20:09
URL: http://livetsomveronica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0