Älskade Jul

Strååååååååååååååålande stjäääääääääääää äääääää rnaaaaaaaaa!

Sitter och dricker glögg-the och sjunger för mig själv, mys.

Jag längtar faktiskt hem riktigt mycket nu, efter våran fina lägenhet som jag knappt hann på in mig i...
Och missarna!
Och Oskar!
Och familjen!
Och riktigt knäckebröd!
Och ordentligt vattentryck i duschen!
Drickbart kranvatten(haha jag skrev granvatten först!)
Alla fina människor som håller till i krokarna hemöver!
Pepparkakor!
Hitta ett nytt ställe att träna på i Sandviken!
Promenader i vinterväder!

Utan speciell rangordning såklart :)

Jaaaaaaaaaaaaaaag dröööööööömer om en juuuuuuuuuuuuul hemmmmaaaaaaaaa!

Ärligt talat tror jag att det här kan bli en av dom bästa jularna någonin


Kommentarer
Postat av: Linda

ordentligt vattentryck i duschen? ;P

2010-11-30 @ 20:32:42
URL: http://hallonlarv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0