Aldrig riktigt nöjd


Tomt på mitt rum, men som tur va fick jag njuta av kära systers sällis via Skype lite tidigare. Det var lika trevligt som vanligt. En av dom viktigaste sakerna som diskuterades:

Frida, vi läste både jag och Kristin att du påstod att du skulle skicka ut din önskelista, vart är den?
Vi har minsann inte sett någon? hihihi

Förresten så började jag nästan gråta till ensam mamma söker tidigare, herregud vilken sucker för kärlek jag är. Alla var så himla lyckliga så jag kunde inte hjälpa det att jag rycktes med i känslostormen.

Sitter just nu och längtar efter pepparkakor och min fina lägenhet. Och jag ser fram emot så mycket roliga saker när jag kommer hem. En sak som är tidigt på agendan är att börja träna med Pernilla, gud va roligt det ska bli, ser verkligen fram emot det :)


Nej men om man skulle bädda sängen så man kan gå och lägga sig kanske? :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha :) köpte ett paket pepparkakor i London när jag var där första veckan i november! Njuter fortfarande av dom! Nu längtar jag mest efter Lohmanders bearnaisesås... och vörtbröd med leverpastej om det ska vara mer julfokuserat! ;) kram

2010-11-26 @ 02:29:08
URL: http://saraaras.wordpress.com
Postat av: frida

jag har ju skickat den nu, hihihi :)

2010-11-26 @ 12:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0